5/31/2015

Kitaplar da konuşur - Rick Riordan - Percy Jackson ve Olimposlular . Şimşek Hırsızı 1. Bölüm

4







Rick Riordan - Percy Jackson ve Olimposlular -
Şimşek Hırsızı
1. Bölüm












Herkese merhaba. :) Yaptığımız anketi hatırlıyorsunuz değil mi? Hani benim hangi kitabı seslendirmem gerektiğini belirleyen anket?İşte o anket sonucu Percy Jackson serisinin birinci kitabı en çok oy aldı ve ben de onu seve seve seslendirdim. :) Yanlışlarım için özür dilerim şimdiden. Orada birkaç tane söz yamulmuş olabilir. :/  :)


Rick Riordan - Percy Jackson ve Olimposlular - Şimşek Hırsızı 1. Bölüm
 (Cebire giriş dersi öğretmenimi yanlışlıkla buharlaştırıyorum )


Not: Eğer bunun telif hakkı ihlali olduğunu düşünen varsa burayı ziyaret etsin. Sonuçta biz bundan para kazanmıyoruz, profesyonel de değiliz. :)


Logo Design by FlamingText.com

4 yorum:

  1. ayyyyy oleeeey. hemen koyuyom blogumaaa :)))

    bi de ikinizi de mimledim kuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bayılırız mimeee. :) Bu arada,sesimiz benzemiyor değil mi? Genelde öyle bir yorum alırız da akrabalardan. ;) Teşekkürler bizi meşhur ettiğin için. :)

      Sil
  2. sesiniz de tarzınız da benziyooooooo :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bizi ayıramayacaksınız sandım. :)

      Sil

Seymen. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Kitapların tozunu alan canlar :)